środa, 15 maja 2013

Liebster Blog Award


Zanim przeczytacie kolejną część trochę Was przy nudzę. :D 
Otóż zostałyśmy nominowane do Liebster Blog Award przez Mishiranu Hito  


Nagroda: 



Zasady: 


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę."

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.

Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



I pytania Mishiranu Hito: 



1. Ile masz lat?
~ Jusme: Stara jestem - 15 - stka na karku.
Red Rose: Już niedługo 15-stka będzie. 
2. Czemu lubisz Big Time Rush?
~ Justem: Bo zmienili moje życie. Byli początkiem największych i najlepszych zmian, jakie kiedykolwiek zaszły.
Red Rose: Bo mi pomogli w najtrudniejszym okresie mojego życia. Byli przy mnie i wspierali mnie. I nadal to robią. :) 
3. Kto z BTR ma najpiękniejsze oczy?
~ Justem:  Jamie <3
Red Rose: Carlos <3
4. Czy zemdlałabyś, kiedy spotkałabyś BTR?
~ Justem: Nie... Nie zemdlałabym. Zatkało by mnie i zaczęłabym się zachowywać dziwnie, ale nie zemdlałabym.
Red Rose: Nie, nie zemdlałabym. Byłabym w szoku, ale to tyle. Byłabym sobą. Tą prawdziwą. 
5. W jakiej miejscowości mieszkasz?
~ Justem: Oława <3 
Red Rose: Ninino ;p 
6. W jakim stopniu mówisz po angielsku?
~ Justem: Bardzo dobrym ^^ Kocham Angielski <3
Red Rose: Średnio zaawansowanym :D Lubię angielski, ale wolę hiszpański <3
7. Jaki masz 2 język obcy w szkole?
~ Justem: Niemiecki -,-'' Język szatana -,-''
Red Rose: Niemiecki -,- 
8. Jaką książkę chciałabyś mieć za lekturę w szkole?
~ Justem: "Intruz" Stephenie Meyer (książka lepsza od filmu - serdecznie polecam)
Red Rose: Całą serię Domu Nocy, a szczególnie pierwszą część " Naznaczona " P.C. Cast + Kristin Cast (polecam, świetne książki <3 ) 

9. Jaki jest twój ulubiony kolor?


~ Justem: Nie mam jednego :D  Czerny, fioletowy i pomarańczowy

Red Rose: Mam cztery ;p Biel, czerń, błękit i fiolet. 
10. Oglądałaś kiedyś anime?
~ Justem: Owszem, chociaż nie za bardzo lubię. 
Red Rose: Oczywiście.
11. Co najbardziej lubisz w piosenkach BTR?
~ Justem: Ten ich charakterystyczny styl. Piękno łączące się z luzem i to, że zawsze się przy nich uśmiecham. Nigdy się nie nudzą <3
Red Rose: To, że są prawdziwe i płyną prosto z ich serc. A ich zadaniem jest nas uszczęśliwiać i pomagać. Kocham je, bo nigdy się nie znudzą. Zawsze sprawiają, że się uśmiecham, że jestem szczęśliwa. 


Pozwolicie, że nie będziemy nominowały blogów, a także pisały pytań. Zrobiłyśmy już raz to na naszych blogach, więc nie chciałybyśmy tego powtarzać. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam:






3 komentarze:

  1. Przecudne. <3 Oświadczyny Logana były takie romantyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na kolejny rozdział na blogu i-know-nothing-about-her-past.blogspot.com
    Z małym poślizgiem, ale jest! :)
    Liczę na szczere opinie i kilka słów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahah, z wyszczerzem wachlował przyjaciela na korytarzy xD Jebłam *.* Cuuuuudo :) Czekam :*

    OdpowiedzUsuń